utgång

Shiiiiit vad jag är på G till att gå ut i kväll, fast nykter, men de skiter jag i.. skall bli jätte kul tycker jag!
Träffa lite folk och dansa självklart.
Sitter hos elin nu och väntar in lite folk och sen träffa upp Marina på Munken, köpt ett linne som i kväll blir kvällens plagg!
Om en vecka fyller morsan och jag vet inte vad jag skall köpa till den lilla socker ärtan faktiskt, och patriks mamma oxå fyller jämnt! Men dom skall på kryssnig bara familjen men jag valde att inte haka på för jag visste inte hur lång tid det skulle ta innan försäkringskassan skulle ge mig pengar, nu gick det ju otroligt fort men det visste ju inte jag så det vart försent... men ja ja då får ja o harley lite egen tid... och det är skönt som attsingen..
Ja just det har ju ocå köpt biljett till DILEVA och hela jobbet skall oxå dit, mat hos mej först sen ner och dansa en massa... Gillar honom egentligen men måste ju få ge honom en chans tycker jag så kan jag sen ta ställning till om jag gillade honom el inte!
Saknar min syster jätte mycket och är glad för hennes skull, hon skall ha bebis i början av september och jag skall bli moster... och fy vad härligt de skall bli!

ja ja...
<3 fridens <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0