inte glömt min blogg inte :O)

Har flyttat hela helgen och i dag äntligen helt klart! Älskar min stora lägenhet, så jäkla fint :O)
I går var jag på middag med andra som gjort magsäckoperation, och hur intressant som helst att få höra andras historier om hur dom lever nu efter! Och hur dom kände innan, ångrar,nöjd,viktnedgång,och hälsan... Och dom alla såg ut att må så jätte bra.. som jag :O) Dagens vikt 104 kg :O) skall snart mäta mig i cm, skall bli jätte spännande. På fredag kommer mina goa vänner som hjälpte oss att flytta, skall bjuda på 3 rätters och jag tänker så d knakar vad maten blir, men tror jag bestämt mig men skall tänka lite till.
Sitter på jobbet ,min första kväll efter opn och som jag har längtat, saknat min tant <3 arbetskmrater <3
I morrn träna med Sandra, inte gjort sen i torsdags, fyyyyyyyy på mig. men tid har ej funnits... Måste bara säga att vi nu har badkar och jag älskar det <3
Har en vän som gjorde operationen i går och alla mina tankar går till henne <3

<3 fridens <3 puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0