inlagd!

Hej, super länge sen jag skrev, men det har inte hänt så där jätte mycket mer än att jag tränar och bara njuter av livet med min älskade sambo och mina fina vänner, tillbaka till jobbet och det är så skönt, komma in i rutin igen!
I lördags blev jag inlagd på sjukhuset efter att ha varit vid akuten, vätskebrist och fick en massa dropp över natten, och fick extra tillsägelse om att jag måste äta 5-7 ggr om dagen, nu för tillfället så har jag ätit bara 3 ggr per dag för mer har ja inte fått i mig, men jag får skylla mig sj, man får order om hur man efter operationen skall gå till väga när de gäller mat o så... och inte mycket dricka har jag heller fått i mig, men nu blir det ändring på det!
Så här nu dagen efter min utskrivning mår jag bra igen men trööööött som fan!
På onsadg skall jag på afro dans.. skall bli skitans kul alltså, tidningen skall med och det skall oxå bli en upplevelse.. tänker be dom dansa med ! ha ha :O) Vill ni med så hör av er mina vänner?
Sitter nu på jobbet och har precis ätit, mätt... raaaaaaaaaaap!
<3 fridens <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0