op kl 07 45 i morgon bitti 25/1

ja nu sitter jag på pasienthotellet och väntar på att få sova snart, älskling skall åka till min pappa snart och få lite sömn han med, men han e vid mig när jag vaknar och det är allt jag begär! <3 patrik <3 och alla andra <3
Nu har jag duschat med den sterila tvålen och skall även göra det i morgon bitti oxå, hallååååå halv 7 i morgon skall jag infinna mig där! jag kommer inte fatta något för jag e så trött.. ha ha
Pratade med nakos läkare och jag skall få lite lungnande innan jag får kanylen, scaryyyyy
Operationen kommer ta en timme ungefär och sen kommer jag ligga på uppvaket en 3 timmar el nåt.
Inga percingar kvar, inte i tungan och inte i läppen, men pappa bara skrattar och tycker men ja de e ju dags att växa upp nu och så fnittrar han åt mig..
nej nu skall jag fasta tills i morgon och skall snart se sofias änglar!
skriver igen när jag orkar.
<3 Fridens <3 puss

Kommentarer
Postat av: Stenbocken

Ska bli jättespännande att följa dig och din resa. All lycka till dig!

2011-01-26 @ 00:20:24
Postat av: A-L

Kommer gå fin fint . Ta all smärt lindring de erbjuder ha inte onödigt ont. Spännande att följa din tripp :)

2011-01-26 @ 08:46:04
Postat av: Bina

Tycker de är fint att du skriver fridens hela tiden... :) Tänker på min pappa då. För du har väl fått de av han???

2011-02-02 @ 00:19:15
Postat av: zara

jo bina de har jag fått av din pappa, har hade mycket klokt och säga i bland och jag har gillat ordet fridens sen han sa de till mig och robin <3

2011-02-02 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0