jag har lixom en egen undersköterska och personlig tränare!

Ja de e sant, jag har lixom det :O) sandra Schüberg min egen undersköterska, hon hjälper mig med waran sprutan varje kväll, typ fått alien hand syndrom el nåt, ha ha hjärnan min vill trycka in sprutan men inte min hand jävel, ha ha orka! och min egen personliga tränare är min underbara Louise Nilsson! Hon skall hjälpa mig genom träningen så jag får rätt träning! Tusen tack mina ankungar!
I dag har jag yrat runt lite, känns som om jag har unrininfektion så jag får ringa vårdcentralen i morgon igen eftersom dom i dag inte ringde upp mig, fel på tiderna där sa dom bara, systemet tror jag.
Vi skall nog flytta till större snart och de skall bli dunder skönt :O)
i kväll har vi varit vid sandra och johan, ätit kyckling soppa, mmmmm så god.
En waran spruta och så några omgångar BUZZ, as kul!
I morgon skall ja köra elin till vårdcentralen sen köpa fika för eva kommer :O) Bjuda på kaffe i min nya kaffebryggare! Tvättade bilen oxå innan vi åkte hem, vackart vart det.
Min dag i dag.

<3 Fridens <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0