Ett steg till för bättring

Ahh så gott jag nästan sov i natt, vaknade en gång för att få i mig smärtstillande, sen hörde jag pappa och dom kl 7 i morse så då gick jag upp, mysade ner mig i soffan tills älskling vaknade kl 10!
kände mig ganska pigg så jag tyckte vi kunde väl dra till farsta centrum för en lille titt, skulle vi inte gjort för efter en stund fick jag sjukt ont i magen, och ryggen värkte för man vågar inte räta på magen helt.
Så vi fick åka hem, vägde mig förut och jag väger nu 114 kg :O) gör mig mer laddad till varför jag har lite ont nu, och waran sprutorna går som galant :O) så jäkla stolt över mig sj, Eva från tidningen ringde i dag och vi skall träffas igen på onsdag för att prata lite om op:n, as trevliga e dom!

Jag pruttade i morse och jo de e ett gott tecken, ha ha, sant faktiskt!
I dag har jag ätit nyponsoppa och sen åt jag silad soppa, mycket gott :O)
Jag e inte hungrig men lite sugen e jag när jag ser andra äta, samtidigt mår jag illa...
men tiden kommer gå fort så snart kan jag med äta som vanligt i dl mått :O)
Har varit hos min älskade syster zandra, och skrattat lite, jätte fin 2a dom fått.
Nu glor vi på tv och skall snart gå i sängs, AP trött.
I morgon åker vi hem, och vi har bokat hytt för min skull.

<3 Fridens <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0