älskar verkligen mig sj!


Är så jäkla stolt över mig sj! Och tacksam för min fina familj! Mina underbara vänner!
I dag är en sån här dag då jag kan gråta för allt, den hemliga miljonären, pojkarna i mitt liv, min familj och vänner som ställt upp och gått och varit oroliga för min skull!
Ikväll reser vi hem och borta bra, men hemma bäst!
Vi har hyrt hytt på hem vägen för jag behöver lägga mig i bland, så skall vi se film och bara mysa i hytten,
hem och sova i ren städat hem, tack mamma <3 och i morgon förhoppningsvis vara så pigg att jag orkar umgås med mina vänner. men först få hem min harley! Saknar honom så mycket.
Man börjar känna att varje dag som går så gör allt mindre ont, magen värken inte som i går, stygnen kliar och de e ett gott tecken. Pappa lagat en god soppa som jag skall äta snart.. mums... FAN så stolt jag är över mig sj!
Tack alla ni för att ni är just ni!
<3 fridens <3 puss

Kommentarer
Postat av: A-L

Oj så härligt att läsa att de gått så bra. Tjing A-L

2011-01-29 @ 18:25:42
Postat av: zara

jo de har de verkligen, och jag ångrar inte en sekund, har gått ner 5 kg redan :O) kul att du följer mig :O)

2011-01-30 @ 10:13:39
Postat av: Jempa

Så glad för din skull vännen! Så du längtat efter detta o nu e det gjort! Du är så stark person så du kommer snart in i det dagliga! Kramar på dig vännen!

2011-01-30 @ 22:45:21
Postat av: zara

nawwww jempis, tack snälla för dina ord! du känner mig så väl <3 syns i veckan <3

2011-02-01 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0