1 h 30 min

satt jag med kvällens spruta, handen vägra, hemskt när de blir så! hjärnan ville kroppen ville förutom hand jäveln, fattar inte alltså.. stor gråtandes ringer jag min vän sandra som är undersköterska och hon gjorde de, så resten av veckan blir och få hjälp av sandra, bara 5 dagar kvar. Fattar inte har ju tagit på mig sj i 5 dagar utan problem!
och efter helgen nästa måndag så e de dags med att ta bort stygnen! Nu känns de jätte bra alltså och ska snart minska på mina smärtstillande, men ätandet går inte så jätte bra! 2 dl för varje måltid är målet 5 gånger dagligen.
Jag är inge hungrig och illa mår jag som fan för jag e så trött på flytande. suck!!!!!!!
Men de går sakta men säkert frammåt :O) och ångrar inte en sek att jag utsatte mig för denna op. och rökfri sen kvällen före opn. JIPPI! håller på mig sj som fan... hi hi.
nu sooooova..... godnatt

<3 fridens <3 puss

Kommentarer
Postat av: Nathaly

Läser din blogg varje dag, eller ja, varje gång du uppdaterat :)

Det är så roligt att läsa och se hur glad du är och hur bra du verkar må trots operation.

Underbart! Fortsätt så!

Kram från din vän Nathaly

2011-01-31 @ 08:12:41
Postat av: zara

vad kul att du läser den :O) gör mig asa glad! jo jag e så super glad och jag ångrar inte en sekund denna op.

Massa kramar till dej <3

2011-01-31 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0