vill bli tränings narko

vilken seg morgon dagen startades med, guuuuuud ville bara mysa under täcket. Men de kan man ju inte, bort till mina chefer för att hämta papper och visa dom mina stolta plåster :O)
Bort till mormor och mamma och käka lunch, tog med hemma gjord kycklingsoppa, mums :O)
Sen åkte jag och handla lite godis och smått o gått till harley, för han fick en redig lång promenad av mamma o mommo.
Ut och möte vid romas sparbanken, hem och lagade köttfärshsås till min Marina och min patrik, själv gjorde jag köttfärch/taco soppa. God den oxå!
Vilade magen och i väg till min undersköterska <3 putt i magen, sen till form fittnes och tecknade ett års kort. skall bli sjukt kul och börja på riktigt :O)
Nu hemma och skall sova :O)

Dagens vikt efter 1 vecka 110 kg = -8

:O) :O) :O) :O)

<3 Fridens <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0