vilken dag de varit i dag :O)

Först har d gått bra för Sandra på bilskolan, men trodde heller inget annat :O) ner till korpen och fick stöd av Sandra när stgnen skulle bort, men fy faaaaaaaan va töntig jag e för de gjorde inge ont alls, ha ha man blir nervös för inget!
Sen på väg till borgen för att luncha ringe Elin och vi skall skriva kontrakt på 4 an på onsdag! Naaaaaaaj ja blev inge glad :O)
Vi bestämde oss sen för att köpa några lotter för dagen hade startat så bra :O)
Jag vann 125 kr :O) alltid nåt!
Snäll kock på borgen som fixade en god soppa till mig även fast de inte va på dagens lunch meny.
Bort till Form och jag fick Sandra att fixa årskort så i kväll hade vi våran första träning, tog de lungt men skönt o komma i gång även fast jag bara tog de lungt....
Tack Elin .H. för massagen du gav mig, uppskattas <3
Fick även ett tips på en maträtt av läkaren , grön ärt soppa med lime o chili, skall absolut testas!
Nu e de det okända, like it <3
ha de bäst alla!
<3 fridens <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0