Vägde mej i dag :O)

Jupp, d gjorde jag... :O) 106 kg -12 sååååååååååååååååå glad vart jag...
Och har börjat små äta lite mat, så tröööööött på flytande nu.. ha ha..
Men de har varit värt allt faktiskt. På onsdag så e de en månad sen jag gjorde op:n
Tränar mycket på gymmet och det går verkligen lättare o lättare för varje gång :O)
I lördags va vi på ikea och köpte lite till våran nya lägenhet som vi skall flytta in i nu på lördag.
Packade ner de mesta i kartonger i dag så tusen tack Elin o Mumin för att ni hjälper mig. Får inte riktigt ännu börja bära tungt.. skickade oxå i väg lite grejer till avfalls..  I kväll har jag gymmat med Sandra o Marina.. så skönt när de e klart o man e riktigt stolt över sig sj :O)
snart sova o se Big Brother, tror de blir en händelserik säsong detta år med dom folken inne i huset :O)

I morrn fortsätta med lite packande och sen i väg till gymmet tror jag...

<3 fridens <3 puss

Kommentarer
Postat av: PT-Louise

Heeej! Första gången jag är inne o kollar din blogg, skäms nästan att jag inte har gjort det tidigare. DU är su duktig!! Hoppas vi kan få till en träff på fredag så vi kan börja träna. Ska sätta mig ner nu i veckan o spåna på ett program som passar dig. Kör hårt! Pusss

2011-02-22 @ 07:39:57
Postat av: Anonym

gumman, tvingar inte någon att checka min blogg, men de gör mig glad att du e där och checkar <3 jo men jag kan på fredag :O) så vi syns då <3 pussss

2011-02-22 @ 20:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0