sista waranen!

I kväll var det sista waransprutan som jag fick! så skönt samtidigt har de varit lite mysigt och åka bort till Sandra och prata en stund kl 20 varje kväll.. he he, men de kan vi fortsätta med ändå <3
Nu mår ja så bra alltså, stygnen skall bort på måndag och det känns så att då e allt över och de e snart dags för att börja träna och köra gärnet!
Min vän och tränare Louise var och lämnade blommor till mig och sååååååå glad ja blev, men de va inte bara de, utan Raven ringer mig och vill möta upp mig, och lämna några saker. Bort till atterdags med förväntan och började gråta när jag öppnade presenten jag fått av mina arbetskamrater, tulpaner och en text där de står fånga dagen på spanska............ såååååååååååååååååå jäkla glad..........
Den skall absolut hängas upp ovanför sängen i nya lägenheten. Saknar mitt jobb jätte mycket och min tant <3
Men just nu skall jag bli frisk och så sen har jag laddat mitt batteri och får snart komma tillbaka!
Jobbet skall börja med steg tävling och i år ser jag de på ett helt annat sätt än va jag såg på de förra året!
Men jag e så trött på flytande just nu, e inne på min 4 e vecka med flytande och de e lite mindre än 3 veckor kvar... blääääääääääää men så e de! de e de enda nackdelen med denna op, men VIKTIGT att du följer reglerna.
I morgon blir de en sväng ut till Nicken och Tess, sen köpa kartonger tror jag.
En stor längtan efter att få flytta nu :O)
Jo vill oxå tacka Elin,Bina,Mumin för allt hjälp i dag, så skönt att ha de gjort. <3
<3 fridens <3 puss

Kommentarer
Postat av: nessa

Peppa peppa, dom sista veckorna kommer gå fort ska du se. Det är en lång väg att gå men du kommer bli så glad å må helt strålade :-) lycka till med allt Sara :-)

2011-02-05 @ 00:18:56
URL: http://thebambiboo.blogg.se/
Postat av: kristisk

Du skriver: "börja på riktigt" vadå har du inte gjort det innan?läste i tidningen att du prövat allt.vet att många ser den här op som att den ska ordna allt och du värkar va en som tänker så och såna tycker inte jag förtjänar att operera sig

2011-02-05 @ 01:58:58
Postat av: Lina

Du den kritiska!!!!... Zara förtjänar visst den här operationen. Hon behövde verkligen den här hjälpen speciellt för sin hälsa. Hon har försökt me allt annat. Jag vet att hon kommer fixa de nu. Operationen ordnar inte allt bara en hjälp på vägen till sitt mål...

2011-02-05 @ 09:18:28
URL: http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se
Postat av: Myzan

hej hej zara. vet hur det är att har problem med övervikt och testat allt, är en ex gotläning som också har gjort operationen och gått ner 35kg på 1 år. :) lovar du kommer att få ett nytt liv.

2011-02-05 @ 13:11:45
Postat av: zara

kritisk: Vad du tycker och inte tycker spelar mig ingen roll, rent ut sagt så bryr jag mig inte om negativa komentarer för jag vet att du e en person som mår säkert dåligt, de e bara sånna som skriver som du gör! ha ha, tragiskt! och jag behöver verkligen inte förklara mig för dej! Och ta och läs igen finns inget där de står att jag skall börja på riktigt förutom att träna och gymma, fattar du väl oxå att jag inte kan fören jag har läkt!

nessan, lina,mysan tusen tack för erat stöd <3

2011-02-05 @ 18:58:59
Postat av: patrik

kritisk. . skaffa dej ett liv ist!! och kanske börja skolan igen? de verkar som att du inte kan läsa så bra. hon skriver inte "börja på riktigt" utan "börja träna och köra gärnet!" och de e för att komma i form. och nu när hon har fått den här op så är hon mkt mer motiverad för hon motionerade ganska mycket innan men de hjälpte inte ett dugg! då säger det sej sjäv att man tappar motivationen. op e som sagt bara ett hjälpmedel för henne!

2011-02-05 @ 19:42:38
Postat av: Jempa

Är så glad för din skull Zara!

Kritisk: Troligtvis är du en sån person som gottar dig i andras olycka o sånna som inte mår bra! Antingen är du en sån person som sj har en övervikt men inte får en op eller inte vågar en op, eller så är du en "sticka" som inte vet hur det är att vara lite rundare o som aldrig behövt kämpa för att försöka gå ner i vikt! Tycker du bara är en tragisk person som inte kan se att andra behöver lite hjälp! Har känt Zara i flera år o vet hur mycket hon kämpat, så hon har gott o väl förtjänat denna op!!!

2011-02-05 @ 22:04:46
Postat av: zara

älskade jempis, så jäkla glad för dina ord!

2011-02-05 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0