inne på 5e veckan, 2 kvar!

Nu tränar jag de jag kan som aldrig förr, såååååå kul alltså!
Men känner helt klart att jag blir super duper trött fort, man äter ju inget förutom flytande så det är inte så jätte konstigt.
Jag har en sån förbaskat ret hosta så jag får ta de ännu mindre lungnare nu, orka hosta folk i fejjan på gymmet, inte så trevligt heller... hi hi!
Nu e jag inne på min 5 e vecka och om 2 veckor får jag äta mosad mat, PANNKAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trodde jag skulle till diestisten i tisdags men när jag kom in till henne så va jag fel person, jag hade sett fel på månad, jag e ju bara för mycket i bland... ha ha
Dietisten kallar in en efter 6 veckor så jag ha en månad kvar tills jag skall vara där..
Nu kliar mina sår på magen något mycket men det e bara possitivt, läker ju då.
I går bubblade jag bubbel pool men varm vattnet va slut :O( tyvärr så de blev en kall upplevelse... men ja ja, vi bubblade lite el fall..
I morse stack ja med Tara till gymmet en sväng sen hämtade jag mamma och vi handlade lite, sen hämta Tilda "katt" ut till roma vet och hon fick lugnande och bort med all tandsten, sköööönt för henne!
Sen bort till morsan efter lite soppa, tog ett långt varmt bad. skall bli något skönt att sen bada i sitt eget badkar :O)
Nu en kopp the och mys när patrik kommer hem.. i morrn en sväng med Sandra på staden sen Form visborg efter det :O)
<3 fridens <3 puss

Kommentarer
Postat av: lotta

Du e sååååå duktig Sara.puss puss

2011-02-10 @ 21:54:21
Postat av: zara

Tack Lotta, tänker väldigt oftapå dej gumman, bara så du vet <3

2011-02-11 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0