Gåååååååååååååår på gååååååå bandet :O)

De gör jag, och som alltid min lilla goa Sandra som sällskap, så skönt och jag känner att för varje gång orkar jag mer, men eftersom man inte får den normala mängden mat, så tappar man krafter ganska fort.
men skoj e de när man väl kommer i gång.
snart e de dags med mat i magen inte flytande... så gott skall d bli!
I morgon skall vi få intro på hela gymmet och det ser jag fram emot så jag kan lära mig och Louise skall göra ett schema till mig :O) Längtar efter jobbet oxå faktiskt. Den 28 e skall jag gå på en träff med andra som oxå har gjort el skall göra denna op... skall bli kul, nya vänner kanske???? vet aldrig <3
Några känner jag redan men kanske nya ansikten hade varit trevligt..
Jaha vad mer då? hmmm jo vi flyttar om en vecka och det skall bli skönt! Större och ett gäst rum som folk kan bo över i... like it <3
IKEA på lördag med Sandra o Johan, en lista skriven och lite nytt till hemmet e ju aldrig fel..
Har ännu inte vägt mig därför skriver jag inget, sist så vägde jag 108 :O) - 10 :O)
så nästa vecka skall jag väga mig...

<3 fridens <3 puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0