Väldigt så länge sen! hänt mycket!

jisses vad längesen jag var här och skrev, och ärligt så har jag tappat lusten totalt till och skriva för just då hände det inte mycket i mitt liv, snurrade runt i samma spår dag efter dag, vikten sjönk men långsamt och de förändrar ju inget dag för dag så nu skall jag skriva o sammanfatta de som hänt o allt som inte skrivits!

Har gjort slut med mitt ex, och har nu en ny sambo! Vi vart på olika nivåer ja och mitt ex, träffade och dejtade min nuvarande 2-3 månader efter, och för varje dag så vart ja bara mer o mer kär, så nu ligger det till så att han bor med mig sen nån månad tillbaka och vi väntar just nu barn, väldigt tidigt gravid men ändå, till sommaren skall knodden el fall vara här <3 så det har hänt och jag är lycklig som fan just nu om man får svära lite <3

vikten

och nu till varför jag startade min blogg, min viktnedgång och allt runt om!
JAG mår skita bra, och ångrar inte denna op någonsin och skulle i dagens läge genom gå allt igen bara för att ja inte ångrar!

Dagens vikt är 69 kg, alltså - 49 kg :O)
hmmmm träningen är inte mycket på listan nu, ingen ork, men skall absolut tas upp igen!
ska bara, ska bara! ;O)

vet fler som gjort denna op och dom mår bra dom oxå, och alla ser riktigt pigga o friska ut :O)

Något kul att shoppa nu kan jag säga!

Så lite kort om vad som hänt och skall fortsätta nu att blogga men inte varje dag, men vill blogga nu om vikten och hur min vikt rasar upp lite nu med bebis i magen <3

Fridens <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du mår så bra. Lyckönskningar!

2011-12-20 @ 14:54:55
URL: http://sandrasfina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snart är bäbisen här och du har ännu inte bloggat. Du får byta namn på den och blogga som mamma istället.

2012-07-02 @ 23:10:21
URL: http://sandrasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0